Wednesday, January 14, 2009

Pelakon- Norkhiriah





Nama :Norkhiriah Ahmad Shafie
Tempat Lahir : Raub, Pahang
Asal : Malaysia
Panggilan : Nor
Pekerjaan :Pelakon
Umur : 31tahun
Status :Isteri
Nama Suami : Azfizul Ahtan
Tarikh Perkahwinan : 11 November 2006
Tajuk Drama dan Filem:
Kerana Cintaku Saerah, Pappadom, Cinta di Akhir Pertemuan, Air Mata Ibu, Momok III, Misteri Sebuah Potret, Snom White-Pudarnya Suria, Takdir Mariam


NORKHIRIAH(PELAKON PEMBANTU DRAMA WANITA TERBAIK)
"10 tahun saya berlakon, baru kini saya dapat menggenggam sebuah anugerah yang pastinya menjadi idaman semua pelakon. Mungkin rezeki selepas kahwin, sebelum kahwin dulu tawaran berlakon susah saya nak dapat sehinggakan saya pernah hilang semangat untuk meneruskan karier. Berkat sokongan suami yang banyak memberikan semangat inilah hasil yang saya dapat. Saya akui tawaran berlakon saya juga semakin banyak kini. Saya pun macam tak percaya yang saya akan menang. Tersentuh sangat hati ni rasa nak nangis pun ada."


Norkhiriah.

No comments:

Post a Comment